מסלול לקוח

תחשבו על מסלול לקוח כמו מיתוג לעניים. בשלב הראשון אתם רוצים להבין מה המוצר הכי חזק שלכם ומי קהל היעד הכי חזק שלכם. תחשבו פארטו ואז תעשו תשעים עשר במקום שמונים אחוז עשרים אחוז. לאחר שאיתרתם את הקהל החזק ביותר ואת המוצר או המוצרים הטובים והרווחים ביותר אז תנסו לתמצת למשפט אחד את הסיבה שהאנשים האלו קונים את המוצר – מה גורם להם לעשות זאת? מהן המילים שמניעות אותן ריגשית? מה דוחף אותם לקנייה? אחרי שחידדתם את המשפט הזה והוספתם עליו הוכחה חברתית כמו מעל חמש אלף שבע מאות ושלושים ושניים לקוחות מאושרים בחודש האחרון או קונים כמו המקצוענית שושנה לוי אז יש לכם את הפיתיון.

עכשיו עוברים לשלב הבא. תפקיד הפיתיון הוא לבלוט מול קהל היעד מעל לכל ההפרעות והמסרים שהם מקבלים כל יום כל היום. מהפיתיון תרצו לתת להם משהו חינמי, רצוי מידע ורצוי מידע על הבעיות שלהם/ על הקושי שלהם. זו ההזדמנות שלכם למתג את עצמכם כמומחים בתחום הרלוונטי ולגרום לאותם אנשים לרצות לשמוע מכם עוד. אם הם יראו בכם מומחים הם יסמכו עליכם וירצו לקנות מכם בהמשך, אתם תצאו מתוך שוק המחיר אל מקום אחר שהוא הרבה יותר טוב עבור העסק שלכם.

לאחר שסיקפתם לאדם מידע מועיל אתם תרצו להעביר אותו לשלב הבא שלרוב יהיה פגישה פיזית או שיחה טלפונית במקרה שאתם נותני שירות. אם אתם מוכרים מוצרים אז ייתכן שבתום שלב המענה הראשוני כבר תמליצו על מוצר כזה או אחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *